xtinto Posted March 4, 2013 Share #1 Posted March 4, 2013 Werbung (verschwindet nach Registrierung) Ein paar Fotos die ich letztes Jahr mit meine EX (GH2 ) gemacht habe. Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.systemkamera-forum.de/topic/93660-458/?do=findComment&comment=926580'>More sharing options...
becksbier Posted March 4, 2013 Share #2 Posted March 4, 2013 Die Detailaufnahmen finde ich stark, gerade wegen den Reflektionen, aber die Totale...warum den Hintern abgeschnitten? Link to post Share on other sites More sharing options...
xtinto Posted March 5, 2013 Author Share #3 Posted March 5, 2013 Die Detailaufnahmen finde ich stark, gerade wegen den Reflektionen, aber die Totale...warum den Hintern abgeschnitten? Festbrennweite ich war schon mit dem Ar... an der Wand und zu frontal wolle ich kein Foto Link to post Share on other sites More sharing options...
becksbier Posted March 5, 2013 Share #4 Posted March 5, 2013 okay! Link to post Share on other sites More sharing options...
archi Posted March 5, 2013 Share #5 Posted March 5, 2013 Festbrennweite ich war schon mit dem Ar... an der Wand und zu frontal wolle ich kein Foto In dem Fall zwei Fotos leicht versetzt machen und mit Panosoftware zusammensetzen, klappt meistens! Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts