krohmie Posted October 13, 2009 Share #1 Posted October 13, 2009 Werbung (verschwindet nach Registrierung) Anbei mal en paar von meinem erstem Spaziergang mit dem Panasonic Keks an der Olympus Pen. Alle mit Offenblende Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.systemkamera-forum.de/topic/54669-unverg%C3%A4nglichkeit/?do=findComment&comment=548016'>More sharing options...
joachimeh Posted October 13, 2009 Share #2 Posted October 13, 2009 der Kuchen (#4) war wohl vergiftet Link to post Share on other sites More sharing options...
krohmie Posted October 13, 2009 Author Share #3 Posted October 13, 2009 Nee, den brauchte ich nachher zusammen mit dem Milchkaffee, den es war kalt und nass und ich bin gerade eh etwas vergrippt. Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.systemkamera-forum.de/topic/54669-unverg%C3%A4nglichkeit/?do=findComment&comment=548036'>More sharing options...
joachimeh Posted October 13, 2009 Share #4 Posted October 13, 2009 Nee,den brauchte ich nachher zusammen mit dem Milchkaffee, denn es war kalt und nass und ich bin gerade eh etwas vergrippt. ... da wünsche ich Dir baldige (gesundheitliche) Besserung Link to post Share on other sites More sharing options...
ClausB Posted October 14, 2009 Share #5 Posted October 14, 2009 E-1 und E-3 vertragen den Regen besser als der Fotograf! Jedenfalls mein Fazit vom letzten Samstag. Mit dem Objektiv kann man wirklich was anfangen. Link to post Share on other sites More sharing options...
ClausB Posted October 14, 2009 Share #6 Posted October 14, 2009 Sind das Raw's oder OOC? Link to post Share on other sites More sharing options...
krohmie Posted October 14, 2009 Author Share #7 Posted October 14, 2009 Werbung (verschwindet nach Registrierung) OCCs teilweise leicht nachbearbeitet. Mit der Pen bin ich zu faul für RAW. Gruss Krohmie Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest user352 Posted October 14, 2009 Share #8 Posted October 14, 2009 Sind das Raw's oder OOC? Was ist denn OOC? Onkel Ottos Chance? Oder Oben Crash? Olles ominöses Chalet? Sollte es gar auf Neuhochdeutsch Our Of Camera heißen? Gibt es dafür keine deutsche Bezeichnung? Aber RAWs sind doch auch OOC, oder etwa nicht? Link to post Share on other sites More sharing options...
Anzeige (Anzeige) Ich würde dir das Adobe Creative Cloud Foto-Abo mit Photoshop und Lightroom empfehlen
Recommended Posts