Bokehfee Posted May 4, 2024 Share #1 Posted May 4, 2024 Werbung (verschwindet nach Registrierung) Premierenfoto mit meinem neuen Objektiv Panasonic Lumix S 28-200mm / 4.0-5.6 mit macro an der S5 im Garten heute aufgenommen bei nicht so guten Lichtbedingungen, deshalb ISO 640 Ich bin jetzt schon mit der leichten Kombi zufrieden. Eine perfekte Ergänzung zu Laowa 9mm, Panasonic Lumix S 14-28mm/4.0-5.6 und Sigma 20mm/1.4 Wie sind Eure Erfahrungen mit diesem Objektiv? Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! flyingrooster, tommyN, Patryk and 5 others 7 1 Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.systemkamera-forum.de/topic/138101-panasonic-lumix-s-28-200mm-40-71/?do=findComment&comment=1983712'>More sharing options...
Patryk Posted May 5, 2024 Share #2 Posted May 5, 2024 Am 4.5.2024 um 12:14 schrieb Bokehfee: Premierenfoto mit meinem neuen Objektiv Panasonic Lumix S 28-200mm / 4.0-5.6 mit macro an der S5 Tolles Bild, nur kleiner Schreibfehler... am langen Ende hat die Linse f7.1 mich würde eher die Qualität an eben diesem langen Ende interessieren. Link to post Share on other sites More sharing options...
Bokehfee Posted May 5, 2024 Author Share #3 Posted May 5, 2024 (edited) Stimmt, ist ein Schreibfehler Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Edited May 5, 2024 by Bokehfee Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.systemkamera-forum.de/topic/138101-panasonic-lumix-s-28-200mm-40-71/?do=findComment&comment=1983870'>More sharing options...
Bokehfee Posted May 5, 2024 Author Share #4 Posted May 5, 2024 200mm, iso 200 ,-1ev,f 16 Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.systemkamera-forum.de/topic/138101-panasonic-lumix-s-28-200mm-40-71/?do=findComment&comment=1983872'>More sharing options...
Bokehfee Posted May 5, 2024 Author Share #5 Posted May 5, 2024 Blendensterne:bei 200mm f45 iso 200 Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! pero 1 Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.systemkamera-forum.de/topic/138101-panasonic-lumix-s-28-200mm-40-71/?do=findComment&comment=1983887'>More sharing options...
Bokehfee Posted May 5, 2024 Author Share #6 Posted May 5, 2024 200mm, iso 200 f13 Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.systemkamera-forum.de/topic/138101-panasonic-lumix-s-28-200mm-40-71/?do=findComment&comment=1983888'>More sharing options...
Bokehfee Posted May 5, 2024 Author Share #7 Posted May 5, 2024 Werbung (verschwindet nach Registrierung) Bild 1 : lila Lauch 200mm f7.1 iso 200 Bild 2: Rose 200mm,iso 200, f9.0 Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Heinrich Wilhelm 1 Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.systemkamera-forum.de/topic/138101-panasonic-lumix-s-28-200mm-40-71/?do=findComment&comment=1983889'>More sharing options...
Goldtop 57 Posted June 5, 2024 Share #8 Posted June 5, 2024 Sieht erstmal gut aus. Richtig aussagekräftig wird es dann mit 100%-Ansichten aus Mitte und Ecken (für CA und Schärfe dort). Es wäre klasse, wenn du auch solche Bilder hochladen könntest. Link to post Share on other sites More sharing options...
Anzeige (Anzeige) Ich würde dir das Adobe Creative Cloud Foto-Abo mit Photoshop und Lightroom empfehlen
Recommended Posts