Jump to content

Experiment mit dem Farbeditor in C1 Version 9


joachimeh
 Share

Recommended Posts

Werbung (verschwindet nach Registrierung)

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

 

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

 

 

Link to post
Share on other sites

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

Link to post
Share on other sites

Mir ist nicht klar, was mir die zwei sehr gelungen Bilder sagen sollen in Bezug auf den Thread-Titel. Beide Bilder sind extrem geschärft (eine der großen Stärken von C1), beim ersten ist vielleicht auch deshalb der Hintergrund recht unruhig, da gefällt mir das zweite deutlich besser (aus technischer Sicht). Aber was sagen die Bilder über den Farbeditor aus?

Link to post
Share on other sites

Hab ich mich auch gefragt. Ich vermute nach dem screenshot es wurde der Farbbereich grün im 1. Und gelb im 2. Selektiv bei Sättigung und Helligkeit gepusht und geglättet? Warum ist dann aber die checkbox dafür nicht auf "on"? Müsste man auch mal die Version vorher im Vergleich sehen...

Edited by schrabs
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...