joeugly1 Posted December 19, 2014 Share #1 Posted December 19, 2014 (edited) Werbung (verschwindet nach Registrierung) New features • Editing in Photoshop • Improved Auto Adjust • Quick Cursor Tools • Find/replace renaming • Additional and improved naming tokens • Multiple Guides • Incremental Camera Controls • Up to 16 Adjustments Layers • Additional TIFF processing options Bug fixes • Windows: Fixed an issue where browsing images would stop preview generation • Windows: Improved support for importing, adjusting and processing images with non-English characters in their path • Mac: Fixed an issue where Export to Originals did not include LCC or ICC profiles • Mac: Fixed an issue where incorrect dates would be applied to imported images • Mac: Fixed an issue where using the Spot tool together with a Heal Layer would result in a crash • Fixed some stability issues • Fixed 100+ other bugs Camera Support • Support for Phase One A-series cameras • Live View for Sony A7S, A7R and Sony A7 Mark II • Tether support for Sony a5100 • File and tether support for Sony A7-II • Tether support for Canon 7D mark II • File support for Fujifilm X100T and X30 • File support for Canon G7X • File support for Panasonic FZ1000 • Improved support for Leica T Lens support • Alpagon 5.6/23 mm • Alpar 4.0/35 mm • Alpagon 5.6/70mm • Rodenstock HR Digaron-S 5.6/23 mm • Rodenstock HR Digaron-S 4.0/35 mm • Rodenstock HR Digaron-W 4.0/40 mm • Rodenstock HR Digaron-W 4.0/50 mm • Rodenstock HR Digaron-W 5.6/70 mm • Zeiss Distagon T* 2/35mm ZF.2 • Zeiss Distagon T* 1.4/35mm ZF.2 • Zeiss Planar T* 1,4/50mm ZF.2 • Zeiss Makro Planar T* 2/50mm ZF.2 • Zeiss Planar T* 1.4/85mm ZF.2 • Zeiss Makro Planar 2/100mm ZF.2 • Zeiss Apo Sonnar T* 2/135mm ZF.2 • Canon G7X Edited December 19, 2014 by joeugly1 flyingrooster 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
joachimeh Posted December 19, 2014 Share #2 Posted December 19, 2014 Leider unterstützt auch diese Version immer noch nicht die E-PL7. Nach wie vor muss ich in den RAW-Dateien mit dem HEX-Editor die Zeichen E-PL7 durch E-M10 ersetzen, damit ich C1 anwenden kann. Phase One hatte ich eigentlich für eine fortschrittliche Firma gehalten, aber so ödet es mich ziemlich an. Gruß, Joachim Link to post Share on other sites More sharing options...
hobbyhopping Posted December 19, 2014 Share #3 Posted December 19, 2014 Schon mal ne Mail über das Support-Portal geschickt? Link to post Share on other sites More sharing options...
joachimeh Posted December 19, 2014 Share #4 Posted December 19, 2014 Das war das erste, was ich gemacht habe Gruß, Joachim Link to post Share on other sites More sharing options...
joachimeh Posted December 19, 2014 Share #5 Posted December 19, 2014 ... und dies ist die Antwort: "...vielen Dank für Ihre Anfrage. Wir arbeiten an der Unterstützung der E-PL7. Momentan stehen noch einige Profilverbesserungen und Tests aus.Ich gehe davon aus, dass die Unterstützung in der nächsten Version erfolgt.Freundliche GrüßePhase One Technical Support" Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts