Jump to content

Nachts unterwegs


Boehm-Fotografie
 Share

Recommended Posts

Werbung (verschwindet nach Registrierung)

Guten Morgen alle zusammen

 

Ich habe gerade meine Festplatte durchstöbert und bin auf ein Bild gestoßen welchen mitte des Jahres entstanden ist.

 

Der Mond wurde mit Photoshop extra eingefügt ist also ein Composing.

 

LG Chris

 

 

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

Link to post
Share on other sites

Die Idee finde ich interessant, aber mit der Ausführung habe ich etwas Probleme.

Z.B. scheint mir das Größenverhältnis des Mondes zum Restbild und der geschätzten Brennweite gestört. Der Mond ist da zu groß.

Dann müsste das runde Dach des Türmchens links zumindest teilweise etwas durch den Mond beleuchtet sein.

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...