Jump to content

Sigma L-Mount

Alles über die Sigma fp und Sigma L-Mount Objektive

12 topics in this forum

• 0 replies
    • 158 views
    • 0 replies
    • 278 views
  1. L mount kameras

• 18 replies
    • 1,415 views
    • 0 replies
    • 617 views
    • 20 replies
    • 2,987 views
  2. Sigma FP 1 2 3 4 6

• 143 replies
    • 11,010 views
    • 12 replies
    • 1,711 views
  3. Sigma 35/1.2 ART

• 1 reply
    • 1,086 views
  4. Heureka! Die Sigma fp wird ausgeliefert!

• 8 replies
    • 2,172 views
    • 10 replies
    • 1,133 views
    • 1 reply
    • 1,615 views
    • 1 reply
    • 2,856 views
  • Wir freuen uns über neue Mitglieder!

Andreas, der AdminMein Name ist Andreas, und ich bin der Gastgeber hier. Wenn du Fragen hast, kannst du mich gerne jederzeit ansprechen!

Wir haben eine Menge zu bieten:

Wir freuen uns auf Dich! 

Jetzt kostenlos registrieren!

or Sign In

• Nur als Zwischeninfo, eher nicht als große Diskussion hier Full Frame mirrorless market share in Japan. Panasonic S5 finally makes the difference! BCNranking published the mirrorless share data for Japan. After a long time of flat sales Panasonic made a jump from around 2% up to 5.8% market share thanks to the introduction of the S5. That’s definitely a good news. They surpassed Sigma and they aren’t too far behind Nikon. Panasonic now needs to release a new S1rII camera to keep pushin
    • BCN Retail shows Canon catching Sony in the Japanese full-frame MILC market, Nikon stagnant — for now Quelle: dpreview, BCN Retail Zitat: BCN Retail says Canon’s rise in market share — now 34.7% — can be attributed to the release of its R5 and R6 mirrorless cameras, while Panasonic’s rise — now 5.8% — is attributed to the launch of its S5. Nikon’s market share saw a small increase in July, which could likely be attributed to the release of its entry-level Z5, but since August its
  • Kaufberatung SD-Karten

• Create New...

Wir hatten schon den Sekt kalt gestellt und die Häppchen rausgeholt – es ist so schön und spannend, neue Mitglieder begrüßen zu dürfen…

Im Ernst: Wir freuen uns über neue Mitglieder!

Andreas, der AdminMein Name ist Andreas, und ich bin der Admin hier im Systemkamera Forum. Wenn du noch Fragen hast, kannst du mich gerne jederzeit ansprechen!

Wir haben eine Menge zu bieten:

Wir freuen uns auf Dich!

Jetzt kostenlos registrieren!